Malin Eriksson

TGIF

Kategori: Allmänt

Thank God It's Friday!
 
Idag är det fredag och jag har pluggat på ganska bra i veckan så kommer ha lite tid att hitta på något roligt i helgen! :) I alla fall lördag, måste nog plugga på en del på söndag..
 
Nu har jag just kommit tillbaka från en föreläsning och ska iväg på en middag och sen ska vi kanske gå ut någonstans. Imorgon ska vi åka in tll city och hitta på något, kanske shoppa lite.. Silvia hittade en shoppingcenter som tydligen ska vara det största i southern hemisphere.. :) Jag skulle vilja köpa något nytt inför Sydney nästa helg!! Åh vad jag längtar till det! Vi är ett gäng tjejer härifrån som bokat en weekend till Sydney! Fredagmorgon till måndagmorgon. :)
 
Idag var jag förresten och handlade, behövde verkligen fylla på kylskåpet... Hade typ en lök och en halv purjolök kvar. Men det är så sjukt billigt med grönsaker här, älskar att kunna äta hur mycket grönsaker som helst!
Jag fick ett knippe selleri, en halv vitkål, tre tomater, tre stora paprikor, en broccoli och två bananer för ca 36 kr! Det är rätt bra!:)
 
Nu ska jag springa till bussen, ha en trevlig fredag alla!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: