Malin Eriksson

Study mode

Kategori: Allmänt

 
Med tre tentor nästa vecka så är jag i study mode nu. Helgen spenderas i biblioteket här på uni.. Förutom igårkväll då jag var med ett tag med tjejerna och hade game-night, fast jag gick hem när de gick ut.
 
En sak som jag tycker är jättesmart som de har här i biblio på uni är kokande vatten i en kran. Så man kan gå och fylla själv och göra sitt eget te eller kaffe! Så himla bra! Slipper man spendera pengar på att köpa te/kaffe :)
 
Nu ska jag forstätta läsa en artikel om att använda social media i marknadsföring och sedan fortsätta vrida och vända på vårt case till tentan i Integrated Marketing Communicaitons som handlar om Old Spice.
 
 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    ÅÅÅH! såna borde de införa på Lindell!!!! :D

    2013-10-29 | 15:30:31
  • malin säger:

    I know!! så himla bra :D borde ge förslag om det ;)

    2013-10-30 | 13:39:43

Kommentera inlägget här: