Malin Eriksson

Tillbaka från springbreak

Kategori: Allmänt

Hade en helt underbar vecka i Cairns förra veckan. Underbar vänner, härliga äventyr, vackert väder - vad mer kan man begära!? Jag ville inte åka hem igen! (Melbourne blir mer och mer som hemma, speciellt när man åker iväg på resor härifrån, då är det ju Melbourne jag åker hem till).
 
Tog en hel del bilder och tänkte visa de till er. Men har så sjukt mycket plugg att göra just nu. Speciellt eftersom vårt flyg tillbaka från Cairns blev inställt tre dagar i rad så vi var fast på flygplatsen i tre dagar! Så missade en del planerade pluggdagar. Men ska lägga upp bilder snart så får ni se! Då berättar jag mer om vad vi gjorde också :)
 
Imorgon har jag due date på en stor assignment.. har i princip gjort klart den. Har ingen aning om den är bra eller dålig.. men jag hoppas att jag i alla fall klarar den. Fick i alla fall reda på resultatet från en annan uppgift idag och den gick riktigt bra så det vad kul! :)
 
Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp tidigt för träning och plugg och föreläsning osv.
 
God natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: