Malin Eriksson

Sweet classmates

Kategori: Allmänt

 
Jag, Gevan och Ploy igår efter föreläsningen :)
 
 
Idag är det pluggmode som gäller! Jag och Michelle började morgonen med 1 500 m simning, sen gick vi förbi Agrora, vilket är typ som Lindell i Umeå, fast det här är utomhus, men det är i alla fall som centrum av universitetet. Där fick vi gratis frukost. Student union bjuder på det varje onsdag, skitbra! Efter det har vi suttit och pluggat, Michelle gick till sin föreläsning för ett tag sen, men jag sitter kvar och jobbar på en uppgift jag har.. Ska gå hem strax och göra lunch och sen till bibblo och fortsätta plugga! Det går bra idag, jag har "flowet" inne:)
 
Ikväll blir det tennis och sen skype med Blondie!! :D och kanske lite mer plugg.. :)

Kommentarer

  • A säger:

    Men tjena sötis, du skriver verkligen inspirerande! Känner flowet komma för mig också bara jag läser din blogg :) Kanske ska planera morgondagens middag? Eller städa lite...

    2013-09-04 | 18:41:41

Kommentera inlägget här: