Malin Eriksson

Study study.. och Sydney

Kategori: Allmänt

Hej hej,
 
har inte hänt så mcket den här veckan hittills förutom att jag pluggat och pluggat.. och tränat :) Vi ska ju åka till Sydney över helgen, fredagmorgon till måndagmorgon och jag har haft en assignment att göra klart innan och idag har vi en presentation i logistics. Åh vad det kommer kännas skönt att åka bort och vara helt ledig i helgen!!
 
Igår hade jag förresten min femte (tror jag) tennislektion och det var såå kul!! Nu börjar vi äntligen kunna spela lite mer, inte bara stå och träna på slag. Åh, jag ville bara fortsätta spela!
 
Nu ska jag forstätta träna till presentationen vi har idag, sen ska jag träffa min grupp kl 11 för att gå igenom det innan lektionen. I eftermiddag/kväll ska jag träna och packa!! Tidigt imorgon åker vi, tror taxin kommer kring 4 på morgnen eller så. Så ska försöka komma i säng rätt tidigt!
 
Hoppas ni får en bra helg, ni får se bilder från Sydney efter helgen!
 

Kram
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: