Malin Eriksson

Ny kamera!

Kategori: Allmänt

Idag har jag köpt en ny kamera! :) Så nu kan jag ta fina bilder! Ser fram emot att fota i Cairns :)
 
Så här ser den ut! Vill bara ut och fota!!
 
 
Här är två andra bilder från min vardag här :)
Jag satt utomhus och pluggade idag, i shorts! Det var jättevarmt och härligt väder!
 
För någon dag sen när jag gick hem från gymmet så jag något i ögonvrån, jag kollar dit och där på planket sitter en pungråtta, och stirrar på mig. Usch! Haha, kändes som den skulle hoppa på mig! Men tydligen finns det rätt många pungråttor runt om på universitetet, men jag har bara sett en på lite längre håll förut. Tycker de är rätt läskiga.. Fast de är ju egentligen rädda och skulle nog inte göra något.. Hoppas jag! ;)
 
Nu ska jag sova, imorgon blir en lång dags plugg, men jag börjar med träning på morgonen tror jag! Det är en bra start på dagen :)
 

Kommentarer

  • mathilda säger:

    åh avis på kameran hoppas den är bra :)

    2013-09-23 | 23:37:07
  • malin säger:

    jaa det hoppas jag också! :) ska prova den till veckan:)) saknar dig!

    2013-09-24 | 01:38:38

Kommentera inlägget här: