Malin Eriksson

First weekend

Kategori: Allmänt

Första helgen spenderade jag på en pre-orientation trip i Lorne och längs Great ocean road. Det var en jättebra start på resan här. Fick se en massa saker och testa att surfa och träffa många människor från hela världen! Känns skönt att jag kände några redan innan själva orientation började :)
 
Sedan jag kom hit har det varit så mycket att göra och fixa så jag har knappt hunnit sitta ner och andas någonting! Har inte ens hunnit packa upp, så mitt rum är ett koas..! Har inte heller hunnit göra något blogginlägg, men här får ni i alla fall lite bilder från resan i helgen. :)
 
 
 
 
 
Stugorna vi bodde i. I min stuga var vi personer från Hong Kong, USA, Nedeländerna, Mexico, Italien och ja Sverige med mig:)
 
 
 
 
 
 
 

Vi hade massa sådana här fåglar utanför vår stuga. Vi matade de sista dagen med lite av vår frukost, då kom typ alla fåglar till vår stuga.
 
 
Det satt en koala i ett träd bredvid vägen, riktit nära faktiskt :) Det var häfigt att se! Vi såg även kängurus men jag fick ingen bra bild med min iphonekamera.
 
Twelve apostles.
 
 
 After-surfing!
 
 
 
Nu måste jag skynda mig och göra mig i ordning för tapas kväll som vi ska ha i "common areas" här där jag bor. Det ska bli trevligt!!
 
Hörs snart, igen!

Kommentarer

  • A säger:

    Äntligen! Har kollat typ varannan timme sen du for, om du lagt ut nån info; så glad att du delar med dig av dina bilder och att höra att du har det bra :)

    2013-07-17 | 13:46:34

Kommentera inlägget här: