Malin Eriksson

Sverigebesök!

Kategori: Allmänt

Har besök från Sverige här och då blir det lite mer sightseeing än annars ;) vilket är bra och roligt! Igår promenerade vi till Upper West side och Lincoln center och vi gick även förbi hotel Empire som Chuck Bass äger i tv-serien Gossip Girl ;) På kvällen igår gick vi till Times Square och besökte bland annat M&M store och Hershey's!
 
Idag ska vi ta tunnelbanan downtown och utforska de områdena litegrann!
 
Empire Hotel
 
Framför entren på Empire Hotel.
 
Utanför Lincoln center.
 
Hershey's shop vid Times Square, massa choklad!
Vi gick också förbi Scientology-kyrka på vägen hem frpn Times Square.. läskigt.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Haha vi skulle tusan i mig gått in och gjort ett personlighetstest hos scientologikyrkan. Skulle vart intressant att se what all the fuss is about. Så att säga. PS Ska sluta börja mina kommentarer med haha. Patetiskt... ;)

    2013-01-10 | 18:14:24
  • malin säger:

    haha (jag börjar också med haha ;)) skulle typ inte våga gå in där, jag var kissnödig när vi gick förbi och vi skojade om att jag skulle gå in där och fråga om en toa, men det vågade jag inte..och ville inte! haha

    2013-01-10 | 23:45:08
  • Josse säger:

    Hehe, jag har vart inne där och gjort ett sånt personlighetstest ;) Jag är tydligen en högst negativ, deprimerad person, även om jag inte märkt det själv! Men som tur är så meddelade de mig att de absolut kunde hjälpa mig, om jag bara gick med på att gå några kurser och sånt för typ 50-100 doller/kurs ;)

    2013-01-12 | 15:35:25
  • malin säger:

    haha, har du? vad roligt ;)

    2013-01-13 | 00:56:39

Kommentera inlägget här: