Malin Eriksson

Performance project

Kategori: Allmänt

Idag hade vi Performance project på skolan. Varje tredje månad har skolan alltid ett performance project där vem som helst på skolan får signa upp att de vill vara med med ett stycke. Jag var med i två stycken. Ett hip-hop-piece och ett jazz/contemporary/hiphop piece. Det var roligt! Men nu känns det rätt skönt att det är över så jag inte behöver ha en massa rehearsals nå mer.. Har vart rätt fullt upp med de!
 
Efter showen var vi några som gick ut och åt en sen middag och nu har jag just kommit hem och ska gå och lägga mig:)
 
Igår åkte Anna och Jessica hem till Sverige igen så nu är det bara jag och Mackenzie kvar i lägenheten. Idag har vi städat hela lägenheten så den är riktigt ren och fin! Dock så har jag en tvätthög i mitt rum som är hur stor som helst.. Den ska jag ta hand om imorgon. Kommer nog få gå två rundor till laundromaten, kommer inte orka bära allt haha. Så ja, imorgon är det typ vad jag ska syssla med dansa och tvätta, bra måndag ;)
 
Här är vår hiphop-grupp, vårt nummer hette "Tension" och det var killen som står upp i mitten, Hector, som koreograferade numret. Skitsnygg koreografi var det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: