Malin Eriksson

2 januari 2013

Kategori: Allmänt

Tänk att det är januari nu. Tiden går så fort, har bara 8 veckor kvar här i New York - måste ta vara på den tiden!
 
Nyårsfirandet här var jättetrevligt! Blev dock trött ganska tidigt så vid 2 någongång delade jag och Alex en taxi hem.
 
Gårdagen gjorde jag i princip ingenting, enda gången jag lämnade lägenheten var när jag gick och köpte med mig thaimat från thairestaurangen på hörnet.. Det var välbehövligt med en dags vila, en dag att inta göra någonting. :)
Skolan var ändå stängd så alla var lediga.
 
Idag har de öppnat igen och jag har tagit tre klasser. Två hiphop och en balett. Riktigt roliga klasser! :) Läraren på båda hiphop-klasserna var Robert Taylor Junior -världens bästa lärare! (Han har kommit till topp 16 i So you think you can dance (!))
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: