Malin Eriksson

Ny vecka, nya tag!

Kategori: Allmänt

Idag har jag bytt koncentration från delad jazz/hiphop till bara jazz. Känns mycket bättre för man får mycket mer valmöjlighet när man bara har en koncentration istället för att dela upp det. Innan var jag tvungen att ta fyra jazzklasser, fyra hiphopklasser, två balett och så hade jag bara två valfria. Nu har jag fem jazzklasser, två balett och resten kan jag välja fritt. Så skönt! Det känns också bättre att fokusera mer på en sak än att hoppa mellan flera, tror jag kan göra mer framsteg om jag bara satsar på jazz. Så det känns som en bra start på veckan! :)
 
I lördags på en jazzklass sträckte jag insida lår så igår blev en vilodag. Det var ganska skönt faktiskt. Alex fyllde år så vi möttes upp och gick och shoppade lite på Forever 21 (alltid Forever 21!) och sedan mötte vi upp Annie och gick ut och åt. Väldigt trevligt var det! :)
 
Idag har jag börjat lugnt på grund av min sträckning, har tagit en jazzklass tidigare och ska snart tillbaks och ta en till jazzklass. Hade tänkt ta balett också men tror det är bättre att vänta med det tills senare i veckan.
 

Kommentarer

  • jennifer säger:

    fin du är, saknar dig
    många kramar från Umeå

    2013-01-09 | 17:08:49

Kommentera inlägget här: