Malin Eriksson

Fredag

Kategori: Allmänt

Idag har jag dansat i princip hela dagen och det är inte över än. :) Imorse hade vi rehearsal inför en show som är i slutet av januari, sedan tog jag en klass i vogue femme, sedan hem och vila lite och äta och sen tillbaka för balett som jag just kommit hem från. Ska strax iväg igen för ett annat rep inför nån grej som jag kanske ska vara med på :)
 
Satt just och kollade upp lite om läraren jag hade i klassen vouge femme, det är en speciell streetstyle, om ni googlar det kan ni se vad det är. Hon har varit med i musikvidoes med bland annat beyonce, lady gaga, jennifer lopez och janet jackson och hon har också spelat en av rollerna i "Step up 2 the streets" och varit dansare i  "Friends with benefits", rätt coolt!
 
Nu ska jag få i mig lite mat och energi och sen ska jag iväg igen. Hoppas ni har en bra fredag! :)
 
 
Läraren jag hade i vogue femme - Danielle Polanco.

Kommentarer

  • A säger:

    Hi Malin. Good that you keep up the frequence of blogging! We, that are left behind, are so curious and want to know every detail of your N.Y life. A life that sounds wonderful to me! Just meeting all these creative people, dedicated to what they do, must be fantastic. Enjoy! (but we miss you a lot)

    2013-01-05 | 01:21:32

Kommentera inlägget här: