Malin Eriksson

Fredag 18 januari

Kategori: Allmänt

Nu har jag fått nytt besök från Sverige och det är jättekul! :)
 
Anna från min klass i Umeå kom hit i onsdagskväll. Jag mötte upp henne på Port Authority bussterminal och sen gick vi hem till lägenheten och gjorde lite sen middag (pasta med köttfärssås - riktigt svenskt ;)). Igår var vi till Soho ohc shoppade lite och sen på kvällen hade jag klass från 18-21 så då fick hon sysselsätt sig själv ;)
 
Idag började vi dagen med att ta oss en springtur i Central Park, det var riktigt fint och soligt väder dock så var det väldigt kallt! Usch, höll typ på att frysa ihjäl. Det är typ minus 4 grader här nu - haha inget jämfört med hemma men är inte van vid sådan kyla nu!
 
När vi kom hem igen gjorde vi brunch och sen begav vi oss ut på stan och gick till 5th avenue för lite shopping. jag var dock tvungen att lämna Anna vid två för att jag hade klasser hela eftermiddagen.
 
Nu ska vi strax ut och äta här, gud så gott det ska bli! Är såå hungrig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: