Malin Eriksson

Fler bilder från Performance project

Kategori: Allmänt

Här får ni se lite fler bilder från showen igår :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Det var sjukt kul att vara med i den här showen! Älskar att träna in en koreogafi tillsammans i en grupp och verkligen jobba hårt för att få den att bli så bra som möjligt, att sätta alla steg, alla kanon och rytmer och känslan i dansen, det är så roligt!!
 
Idag tog jag sovmorgon till 10, sedan tog jag det lugnt och åt lunch hemma och sen så har jag tagit floorbarre, balett och jazz. Nu är jag hemma och ska äta lite kvällsfika och kanske se någon film eller en serie, försöker just nu att komma in i Downtown Abbey, alla säger att den ska vara så bra så måste ju ge den ett försök. Jag gjorde förresten en jättegod middag igår, som jag åt till middag idag igen. Tomatröra med oliver, lök, paprika, morötter, bönor och persilja, och så blomkålsris till det - mums!
 

Kommentarer

  • Miss You säger:

    Så fina bilder! Och att du lagar ordentlig mat värmer ett mammahjärta.

    2013-01-30 | 21:48:55

Kommentera inlägget här: