Malin Eriksson

Söndag

Kategori: Allmänt

Hejhej
 
Denna söndag ska jag ägna åt tvättning och dans. Ska strax gå iväg och tvätta och sen ska jag göra lunch och sen blir det nog en jazzklass i eftermiddag. Sen ikväll ska jag bege mig till Upper East side och repa med lite folk från skolan, till videon vi håller på att göra!
 
Gårkvällen spenderades också med dessa härliga dansmänniskor ;) Vi repade i några timmar och sen gick vi och käkade thaimat - mums!
 
 
Juste, i fredags snöade det en massa här, de kallade det för snöstorm och skolan stängde tidigare, men såå allvarligt var det inte direkt. Skulle inte kalla det storm, det snöade bara rätt mycket :) Jag tycker om det, igår sken solen och de var massa snö överallt, så fint! Känns som hemma, riktigt vinter ;)

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: