Malin Eriksson

Snart hem igen

Kategori: Allmänt

Nu har jag bara några dagar kvar här i New York. Känns trist å ena sidan men å andra sidan längtar jag efter att få komma hem och träffa familjen och alla andra :) Och bara vara i Sverige igen, vara hemma :)
 
Nu är det morgon här och jag ska strax iväg för en klass i contemporary floorwork, sedan hem för lunch och sen ska jag ta flexibility och pilates och sen ikväll två jazzklasser. Full rulle idag!
 
Till helgen blir det att umgås med folk från skolan, inspelning av Amys video (den som vi repat inför några gånger nu) och så på söndag ska jag träffa en kompis för afternoon tea på Bergdorf Goodman! Det ska bli en rolig upplevelse, ska tydligen vara väldigt lyxigt och det är på sjunde våningen just vid central park och vi har bokat ett bord emd utsikt över central park, ser fram emot det:)
 
Här är lite bilder som jag hade i mobilen, de kan ni ju få se:)
 
Tog en promenad i Central Park igår innan min klass, det var så fint! Fåglarna kvittrade och solen sken!
 
En bild från skolan, utanför en av studiosarna.
 
I tunnelbanan - on my way till Upper East side för rehearsal :)
 
FIka på mysiga Amys bread med Simon och Ana i söndags.
 
Från när jag tvättade i söndags.
 
Juste, det är ju alla hjärtans dag idag! Hoppas ni alla får en bra och kärleksfull dag med nära och kära. Själv firar jag den med en massa dans ;) Kram ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: