Malin Eriksson

Last weekend in NYC

Kategori: Allmänt

Ååh, nu börjar det verkligen närma sig slutet på detta äventyr. Det har verkligen varit ett äventyr, har träffat så många inspirerande och härliga människor, fått fina vänner för livet:) Dansat med personer från So you think you can dance och andra riktigt kända och duktiga koreografer! Jag har fått upptäcka New York och bo i en jättemysig lägenhet mitt på Manhattan tillsammans med världens bästa Mackenzie. Känns inte som jag hade kunnat önska mig en bättre roomie, vi har verkligen kommit bra överens!
 
Den här sista helgen här, som snart är över, har varit jättebra. I fredags var jag, Karianne, Amy, Simon, Ana och Alex hos mig och åt middag och sen gick vi ut på ett ställe som heter Hudson Terrace som ligger rätt nära här.
 
Igår tog jag en jazzklass på dagen och sen spenderas kvällen på Upper East side där vi spelade in dansvideon vi har repat för ett tag nu. Vi höll på från 18.30 till 24.. Phu, var trött när jag kom hem.. Men det var kul! Ska bli spännande att se resultatet sen. Amys syrra ska redigera och klippa ihop den :) 
 
Idag har jag tagit en klass i Leaps and turns, alltså en klass där man bara tränar på piruetter av olika slag och hopp. Sedan mötte jag upp Maggie för afternoon tea och nu ska jag snart iväg och träffa Ana för en fika, måste passa på att umgås så mycket som möjligt med folk nu innan jag åker :)
 
 
 

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Wiii, snart får jag träffa dig igen! :D

    2013-02-18 | 18:03:16

Kommentera inlägget här: