Malin Eriksson

I love New York

Kategori: Allmänt

Sista veckorna här i staden och det känns tråkigt, kommer verkligen sakna den här staden! Har ju som hunnit skapa mig ett hem här under den här tiden och lärt känna många människor så det känns tråkigt att lämna. Så glad att jag tog chansen och åkte hit. Vill komma tillbaka, snart!
 
I alla fall, här är lite vardagsbilder från den gånga veckan som jag hade på telefonen.
På väg hem en kväll, inne på gatan rakt fram, just efter Starbucks, bor jag.
 
Frukost en dag:)
 
En bild som jag tog från vår trappuppgång, vi har en basketplan på bakgården, rätt ofta som det är gäng där och spelar :)
 
En bild som jag tog just utanför vår trappuppgång, igår var hela gatan full med lastbilar med typ hytter där stod olika namn. Lastbilarna var från Universal studios så jag tänker att det måste ha varit nån filminspelning eller nåt här igår. De var borta imorse, hann aldrig få reda på vad det var!
 
Den här bilden tog jag idag när jag var ute på stan och gjorde lite ärenden :)
 
Idag har jag vilodag, välbehövligt. Har redan tagit 17 dansklasser den här veckan. Ska ta en till imorgon har jag tänkt men det är den sista för veckan. Ikväll ska jag möta upp några andra från BDC och dansa. En tjej har en koreografi som vi ska träna in tillsammans och sen videofilma.
 
Nu ska jag se ett avsnitt av Suits och sen ska jag börja göra mig i ordning för att åka till Upper East side, där vi ska dansa sen!
 
Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: