Malin Eriksson

Home sweet home

Kategori: Allmänt

I onsdags kom jag hem till Luleå igen. Fredag till lördag var vi på Dundret, det var riktigt härligt! Och idag bär det av ner till Umeå för att imorgon börja skolan igen. Det känns konstigt, vilka kontraster det har varit den senaste veckan. I går var jag i norra Sverige i en liten stad och lekte i snön, förra lördagen var jag på Manhattan och repade och filmade dans. Det är roligt hur livet kan vara ibland :) Från och med imorgon blir det back to reality, skola och träning. Men det kan vara rätt skönt också.
 

Kommentarer

  • AcE säger:

    Snygg jacka :)

    2013-03-03 | 19:46:43
  • Josefin säger:

    Hej. Enligt §135 i forna-sambos-lagen tycker jag mig ha en rätt att kräva bloggande när du inte bor i samma stad som mig! ;)

    2013-06-13 | 01:12:01

Kommentera inlägget här: