Malin Eriksson

Columbia university

Kategori: Allmänt

Igår mötte jag upp Ana på Columbia university och så visade hon mig runt där på området. Det var jättefint campus! Kändes som jag gick runt i någon amerikansk film ;)
 
Här får ni se lite bilder därifrån.
 
 
 
 
 
 
 
 
Just nu sitter jag i soffan och kollar på Forrest Gump som går på teve. Har haft tre klasser idag pilates, balett och contemporary. Kom hem till lägenheten vid halv åtta och då var jag superhungrig så gjorde middag direkt som jag just ätit upp! Kycklingsallad till varmrätt och sen åt jag lite banan, äpple och mandlar tillsammans med vispad grädde och kanel till efterrätt, mums så gott!
 
Skönt med en lugn kväll, imorgon blir det dans och sen på kvällen ska vi repa med Amys piece (som vi förhoppningsvis ska hinna filma innan jag åker hem så den kanske ni får se sen!). Sedan har jag, Ana och Karianne planer på att gå ut! Kul!

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Hej gumman! Längtar till du kommer hem! :) KRAM

    2013-02-09 | 15:37:28
  • Pappa säger:

    Större universitet än Umeå?

    2013-02-09 | 15:37:46
  • malin säger:

    Jag kommer snaart!! nej, jag tror det är mindre, eller färre studenter iaf, men kändes inte som det var mindre campus.

    2013-02-09 | 16:00:41

Kommentera inlägget här: