Malin Eriksson

Torsdag 22 augusti

Kategori: Allmänt

Känns alltid lika konstigt när jag inser att det är augusti. Vädret här får mig mer att känna att det är typ september... Aja, idag mår jag bättre, har bara lite halsont och så men ingen feber, yes! Så nu kan jag plugga hela dagen yes! Haha. Har en del att ta igen.. Ska plugga hemma fram till lunch, äta lunch här och sen gå till biblioteket och sitta där resten av dagen.
 
Ikväll ska vi ha överraskningsfest för två av tjejerna som fyller år här! :D Det blir roligt! VI ska ha italienskt tema och två italienare här ska laga riktig italiensk mat, lasagne till varmrätt och tiramisu till efterrätt. Har hört att de är duktiga på att laga mat så tror det kommer bli riktigt gott!
 
Nu ska jag fortsätta läsa på om Malaysias ekonomi.. :)
 
Här är förresten några bilder från Melbourne city, inte så bra dock, tog de i farten på väg till bussen..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • A säger:

    Skönt att höra att du är bättre nu. Ta det lugnt o kurera dig ordentligt. Tänker på dig ofta, och blir SÅ glad när nya blogginlägg dyker upp. Kramar i massor!

    2013-08-23 | 23:12:14

Kommentera inlägget här: