Malin Eriksson

Torsdag 1 augusti

Kategori: Allmänt

Augusti, det känns konstigt! Tiden går snabbt här! Var nyss helg och nu är det snart helg igen, vart försvinner dagarna! Fast ändå känns det som att jag har varit här jättelänge, när det egentligen bara varit tre veckor.
 
Jag trivs i alla fall jättebra här än så länge. Boendet är bra, i början var jag lite orolig att det skulle vara party varje kväll, men det har det inte varit, och de andra som bor på min våning är jättesnälla så det är bra :)) Jag har också vänjt mig vid att dela toalett, dusch och kök med andra, och att bo i ett litet rum med ingen utsikt haha. Jag tror det är en bra upplevelse att bo här på campus. Det blir verkligen en gemenskap mellan oss som bor här på campus och det är härligt. Just nu känner jag att jag inte hade velat bo någon annanstans :) Tänkte att jag kunde visa lite bilder på hur det ser ut här där jag bor.
 
Tog dessa bilder igår just efter städerskan varit här (vi har städerska som kommer varje dag och städar i kök och badrum, och en gång i veckan städar hon även allas rum - lite lyxigt, men välbehövligt, annars hade det varit väldigt skitigt och äckligt i kök och badrum eftersom många använder de och alla är inte så noga med att städa efter sig...) Det passade bra att ta bilder efter hon varit här, så ni får se det i dess bästa form ;)
 
 
 
 
Första dörren till vänster är in till köket och mitt rum är lila dörren brevid dörren till köket. Får visa själva rummet en annan gång.
 
Ha en trevlig torsdag :))

Kommentarer

  • Eva ,Bertil,Hanna och Julia säger:

    Hej Malin

    Å vad du ser ut att ha det bra. Jättekul att läsa och kolla på bilderna som du lägger ut. Må så gott och ha det så jättebra. Vi följer dig här hemma. Just nu är Ayla och hälsar på Nilsson. Ayla har med sig sin husse och matte och dom hälsar så jättemycket till dig. Massor av kramar till dig från alla oss.

    2013-08-02 | 19:17:43

Kommentera inlägget här: