Malin Eriksson

Study hard

Kategori: Allmänt

Just nu har jag ganska mycket att plugga. Satt idag i biblioteket och försökte jobba med en uppgift men det gick inte bra.. Visste inte alls hur jag skulle göra så tillslut gav jag upp..! Ska fråga någon i min klass om råd; om hur de ska göra. Annars idag har jag haft möte med en grupp och haft föreläsning 18-21. Efter det träffade jag Silvia i common area och vi tittade lite på Cairns resan men sedan försvann internet så då började vi titta på Mary Poppins som hon hade på datorn haha.
 
Juste, i helgen var jag och Silvia på rugby-match! Men det var inte alls lika kul att titta på som AFL. Vi gick faktiskt efter halva matchen för då kändes det som att vi hade sett det ;)
 
Imorgon blir det plugg hela dagen.. har föreläsning till 21 på kvällen så det blir en lång dag. Men ska klämma in ett träningspass innan lunch ar jag tänkt! Äntligen! Har inte tränat sedan förra måndagen, innan jag blev sjuk..
 
Tråkigt inlägg med inga bilder den här gången.. men internet är så segt just nu så orkar inte ladda över bilderna från mobilen nu. Nästa inlägg ska innehålla bilder ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skicka över uppgiften :)

    2013-08-27 | 23:23:55

Kommentera inlägget här: