Malin Eriksson

Paintballing & Rooftopbar

Kategori: Allmänt

Här är några bilder från helgen. Jag har vart ut på en supermysig rooftopbar på Brunswick street med utsikt över Melbourne city, gått upp supertidigt på lördagmorgon för att åka och spela paintball med några från min våning, pluggat, tränat, gått på sundaymarket och fyllt på grönsaksförrådet, skypat med mamma och mathilda - bra helg!
Nu har just kommit hem från ett träningspass utomhus. Sprang till en park i närheten och körde massa jumping jacks, squats, crunches och leg lifts, bra och intensivt pass!
 
Nu ska jag gå över till Silvia och äta lunch med henne och sen ska jag till biblioteket och plugga. Senare idag har jag två möten med olika grupper (i olika ämnen) och ikväll föreläsning 18-21. Efter det ska vi titta på hostels för Sydneyresan :D Vi är ett gäng som bokat en resa dit över en helg i september!
 
Lite bilder från helgen:
 
Before paintball.
 
 
 
Jättemysig rooftopbar!

Kommentarer

  • Mathilda Eriksson säger:

    åh vad kul med paintball blir svinavis!! och kul att du blivit nära vän med drottningen haha

    2013-08-19 | 21:51:16

Kommentera inlägget här: