Malin Eriksson

Fredag 16 augusti

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen! En till vecka i Melbourne har gått och jag känner bara sakta ner tiden, det går för fort! Jag blir faktiskt lite stressad när jag tänker på att jag redan varit här mer än en månad! Men jag har ju fortfarande några månader kvar, som tur är :)
 
Jag har just stigit upp (kl är 9.20 här) och ska plugga lite och äta frukost/lunch innan jag ska träffa min grupp i International Marketing Management för möte kl 11. Vi ska göra en International Marketing Plan för ett pasta-företag som finns här i Melbourne. Rolig uppgift men jag tror det kommer bli mycket jobb med den. Efter det ska jag nog på en lunchföreläsning om hur det är att plugga i Australien, om att skriva essays här och så.
Sen träning och sen föreläsning från 15-18.
 
Ikväll har vi planerat att åka in till city och se firworks som de har varje fredag hela augusti ut. Sedan vill vi till någon rooftop bar och se lite fin utsikt över Melbourne! Hörde igår att Melbourne tydligen är känt för att ha många rooftop-barer! Så det är väl dags att besöka någon :) De ska även ha en rooftop cinema här, den vill jag testa innan jag åker härifrån!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Bra du börjar bli på att blogga! Tycker det är svinkul, fortsätt så :)

    2013-08-16 | 04:16:17
  • Malin säger:

    haha, tack!! jag ska fortsätta :))

    2013-08-16 | 06:41:08

Kommentera inlägget här: