Malin Eriksson

Cruise, St Kilda beach & brunch

Kategori: Allmänt

Hejhej
 
Äntligen har våren kommit till Melbourne verkar det som!! Varmt väder och sol har helgen än så länge bjudit på :)
 
Igår, fredagkväll, var vi på ett Tropical Cruise Party på en båt som gick från City Pier i Melbourne city och runt utanför Melbourne i några timmar. På båten hade de dansgolv med DJ och bar och det var väldigt fin utsikt från båten över Melbourne city! Det var en kul kväll med mycket dans!!
 
Kom i säng ganska sent igår men klev ändå upp tidigt, vid 9, för att åka och äta frukost/brunch med Nick och några av hans vänner. Det var jättemysigt! Nick är från Melbourne men var utbytesstudent i Umeå förra året så vi har liksom bytt plats nu kan man säga. Det är jättebra för han kan visa ställen som jag eller de andra utbytesstudenterna jag umgås med här aldrig skulle hitta själva! Idag åt vi i alla fall brunch på ett jättemysigt ställe i Brunswick, som inte ligger så långt från där jag bor. Det var som ett organiskt ställe, där de bland annat hade café, men också odlingar, en liten marknad, höns, lekplats för barn osv. Verkligen ett härligt ställe att starta helgen på! :)
 
Här är lite bilder därifrån.
 
 
 
 
 
 
Efter det mötte jag upp tjejerna i St Kilda Beach. Ååå det var så härligt där!! Så himla fint och mycket folk som bara njöt av solen. Det var jättevarmt och skönt. Många låg på stranden i bikini, och vissa badade till och med! Riktigt härlig dag idag :D Har precis kommit hem och ätit middag och ska strax möta upp några av tjejerna jag umgås med och bara ta det lugnt och se på film... Verkligen en sådan kväll jag känner för idag :) 
 
Lite bilder från St Kilda beach.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • A säger:

    vilken strand, går inte av för hackor. Där skulle jag gärna vilja sätta mina fossingar, men allra helst vill jag träffa dig!!

    2013-08-31 | 14:31:16

Kommentera inlägget här: