Malin Eriksson

Sittning ikväll!

Kategori: Allmänt

Alldeles strax börjar reprisen på finalen av mitt favvoprogram! SYTYCD, ska se det och efter det beger jag mig mot Josse. Ska fixa mig lite där och sen ska vi vidare till en i Josses klass för förfest och sedan sittning till kvällen. Ska bli riktigt kul! Och denna sittning kommer blir extra rolig! ;)
 
Sist jag var på sittning var ju faktiskt just innan sommaren, men då var jag själv med och arrangerade den. Ska bli kul och skönt att gå på en sittning då man inte behöver hålla koll på allt utan bara kan njuta av kvällen! :) 
 
Saknar dock tiden med Diplomeringen och vår härliga projektgrupp:) Vill arrangera sådana här event igen! Det är så roligt!! Här är lite fina bilder som vår fotograf tog under Diplomeringen:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: