Malin Eriksson

Onsdag

Kategori: Allmänt

Gokväll.
 
Har nyss vinkat av mina kära lule-kompisar:) Josse, magda, tove och magdas syrra var här och hälsade på mig ikväll! Vi har haft jättemysigt - fikat scones och pratat :)
 
Idag har jag även hunnit med praktikintervju, skolarbete på design där jag satt och knåpade ihop bilder i  photoshop, varit till fotograf och fotat mig och dansat jazz! Riktigt bra onsdag!
 
Nu ligger jag i sängen med datorn och ska strax sova, upp tidigt imorgon för frukostföreläsning om klädernas betydelse, sedan grupparbete, sedan hhus-möte och sen kommer Blondie. ♥
 
Har gjort så mycket roligt tillsammans med Blondie, det galnaste hittils måste ju ändå vara fallskärmshoppet i somras, åh vill göra det igen! Såå kul! Har många fina bilder därifrån som Isac tog, här får ni se några. Är de inte härliga!?
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

  • thildis säger:

    haha älskar den näst sista!! <33

    2012-10-18 | 00:29:33

Kommentera inlägget här: