Malin Eriksson

Lugn söndag

Kategori: Allmänt

Har en lugn söndag. Ganska skönt efter en väldigt aktiv lördag! Var på Iksus inspirationsdag igår så det blev 4 träningspass! Jag och jenny klev upp 6.30 igårmorse och promenerade till iksu. Sedan körde jag spinning, Nike Training Club, yoga och Sh'bam. Var även ner till stan en sväng och var med i Balettakademins flashmob och fikade med Tove och några från hennes klass, jättemysigt :) På kvällen var jag till Emma och åt middag, men det blev en tidig kväll, var så trött..
 
Idag har jag promenerat i finvädret till Ersboda för en liten handlingsrunda, var till coop, rusta och stadium:)
 
Sedan har jag gjort matlådor inför kommande vecka, korvgryta typ. Den blev jättegod :)
 
Nu ligger jag i soffan och ser på tv, ska snart duscha, sen äta lite lättare middag och sen blir det söndagsfika hos josse :)
 
Det var så mysigt att ha Jenny på besök här  ♥ Önskar vi bodde i samma stad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: