Malin Eriksson

On the way!

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och pappa mest troligt på planet mot New York, aah!! Läskigt! Jag tidsinställer det här inlägget  (som en riktig bloggare;)) så jag får en bra början på den här bloggtiden iaf ;) Men ska självklart försöka hålla i det även när jag kommer fram - lovar! Har med både systemkameran och lilla kameran så ska försöka ta mycket foton och lägga ut:)
 
Vi kommer fram till New York vid halv två på eftermiddagen och då ska vi ta oss in till vårt hotell och sedan på kvällen ska jag åka och titta på en potentiell lägenhet :)
 
Igårkväll var jag och familjen ute och åt på nya restaurangen CG i Luleå, som en avskedsmiddag. Verkligen jättefin restaurang, den kan jag rekommendera! När man satt där kändes det nästan som att man var i New York eller någon annan storstad:)
 
Hoppas ni har en riktigt bra tisdag! Vi hörs snart igen!


Fick en lite present av Mathilda med saker att fördriva tiden med på planet, tidningar, nötter och ett jättefint kort på oss två som jag kan ha på mitt rum därborta :) ♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    <3<3<3
    Du måste blogga mycket!! Massa bilder!!!

    2012-11-27 | 16:34:29
    Bloggadress: http://josefinnystrom.blogg.se
  • Mathilda säger:

    åååh kan inte fatta att du är där nu! Känns helt sjukt... saknar dig redan <3

    2012-11-27 | 22:42:31
  • Anonym säger:

    Bra bloggstart! :D Fortsätt så, måste ju få höra hur du har det :) :)

    2012-11-28 | 21:28:32
  • Magda säger:

    Oj jag fick visst inget namn tidigare... :)

    2012-11-28 | 21:29:12

Kommentera inlägget här: