Malin Eriksson

Lördag 24 November

Kategori: Allmänt

Dagen har ägnats åt julbak! Jag och mathilda har bakat pepparkakor och lussekatter och lyssnat på julmusik. Mycket mysigt :)
 
Sedan har vi båda varit ut och sprungit på varstitt håll. Jag slog personligt rekord!! 5 km på under 25 min! Tänk att det skulle gå så bra när jag inte sprungit eller tränat någonting överhuvudtaget på nästan tre veckor, lite vila kanske kan vara bra ibland ;)
 
Nu ska vi strax åka in till stan och äta sushi-middag och sen blir det bio. Myyys! Har för övrigt börjat tycka om rap helt mycket, efter att ha sett på X-factor och lyssnat på Malcolm tror jag haha. Låten som han sjöng igår, "Bästa jag vet", är typ min favoritlåt just nu. Malcom är ju bara så grym!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: