Malin Eriksson

Fyra dagar kvar

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Mathilda haft en riktig shopping-eftermiddag:) Jättemysigt men man blir också väldigt trött av att gå runt i affärer.. Ska bli skönt med en lugn hemmakväll nu! Äta god mat och mysa i soffan framför X-factor.
 
Var ute och sprang en sväng på förmiddagen. Äntligen, efter typ tre veckor eller vad det blir, kan jag börja träna igen! Åh så skönt!
 
Nu är det bara fyra dagar kvar till New York. Eller egentligen tre hela dagar eftersom vi åker tidigt på tisdagmorgon. Spännande!! Har bara en hel del packning kvar att göra, men det hinner jag i helgen!
 
Ska också passa på att umgås en massa med min älskade syster i helgen ♥
 
 

Kommentarer

  • mathilda säger:

    men åååh vad du är gullig jag fattar inte hur jag ska klara mig när du far... :...(

    2012-11-26 | 08:54:23

Kommentera inlägget här: