Malin Eriksson

En vecka kvar!

Kategori: Allmänt

Hejhopp,
 
nu är det exakt en vecka kvar till pappa kommer ner hit och jag flyttar ut från huset här och åker hem till luleå!
 
Det blir ungefär 2 veckor hemma i luleå innan det bär av över Atlanten :)
 
Sista helgen här i Umeå till nu till helgen på låång tid så jag känner att jag måste utnyttja den till max! Dock har jag blivit förkyld så får se hur mycket jag orkar med men hoppas att det blir bättre fort:) Det blir att umgås med fina vänner hela helgen och så tyvärr måste jag nog plugga lite också. Sedan på måndag har vi presentation av vårt bussprojekt vi hållt på med ett tag nu. Det känns lite läskigt eftersom flera externa människor som jobbar på diverse företag är inbjudna, men förhoppningsvis ska det gå bra! :)
 
Nu ska jag gå och göra lite middag och sen blir det att vila hela kvällen och försöka få bort förkylningen.. Kanske ser någon bra film.. :)
 
 Så här har många dagar sett ut för mig den senaste tiden.. Snart snart snart är projektet klaaart!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: