Malin Eriksson

Dag 2 i NYC

Kategori: Allmänt

Den här dagen har bestått av att jag och pappa åkt runt och letat boenden åt mig. Phu! Har tittat på några olika, i SoHo, Greenwich village och Hell's Kitchen. Nu ikväll tittade jag på det sista och det kändes sååå bra! Jättenära skolan, ett område som verkar bra och med en tjej som verkar jättesnäll! Så nu är boende bestämt och jag kan andas ut! På lördag flyttar jag in där så nu kan jag och pappa bara turista och göra vad vi vill de två sista dagarna pappa är här. Får se vad vi hittar på imorgon.
 
Idag åt vi middag på restaurangen här på hotellet, kändes skönt att slippa gå iväg och leta upp en restaurang efter vi flängt runt så mycket under dagen. Restaurangen här visade sig vara väldigt bra faktiskt. God mat, bra service och fin inredning! En kvinna vid bordet brevid såg att vi försökte ta kort på varandra så hon erbjöd sig att ta kort på oss:) jaja, gonatt! (eller godmorgon till er;))
 
 

Kommentarer

  • Tove säger:

    Vad härligt att du hittat boende! Kommer du att ha samma under hela tiden du är där?

    Hoppas ni hittar på nå riktigt roligt dom här dagarna :)

    2012-11-29 | 14:55:53
  • Malin säger:

    Ja, det kommer jag. Det känns skönt! :)

    2012-11-29 | 15:16:50

Kommentera inlägget här: