Malin Eriksson

Bra helg!!

Kategori: Allmänt

Jag har haft en jättebra helg! I fredags åt jag, frida och josse middag tillsammns och sen kom Jennifer dit och så for jag och Jennifer på international pub. Så kul att hinna träffa henne innan jag åker iväg! :)
 
Igår tog jag sovmorgon och åt frukost och såg Gossip girl (som jag har börjat följa från början nu och blivit helt besatt av..) sedan cykla jag ner till stan och åt lunch med Blondie och Niklas.  På kvällen var vi ett gäng från klassen som åt middag hemma hos jenny och sen drog vi ut på Rex och dansade! Sjukt kul kväll!
 
Idag sov jag rätt länge, sen har vi suttit med grupparbete på eftermiddagen och nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen, såå skönt!

Så.. det var en sammanfattning av min helg. Den sista helgen i Umeå på typ 4 månader (!), känns som en bra sista helg :) Kommer verkligen sakna Umeå när jag är borta nu, men umeå finns ju kvar. Blir många fler ume-helger till våren igen ;)
 
 
Trevlig söndagskväll! ♥
 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    åhå, findricka och allt! :O

    sjukt mysigt att äta med dig och frida iaf, måste bli repris!

    2012-11-06 | 14:02:38
    Bloggadress: http://josefinnystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här: