Malin Eriksson

Pluggsöndag

Kategori: Allmänt

Klev upp kl. 8 idag (!) och satte mig vid köksbordet för att plugga. Sen har jag faktiskt ägnat en ganska stor del av dagen med näsan i böckerna :P Har även hunnit med ett bodypump med Frida osm instruktör!! Åh, så kul att hon har flyttat hit till Umeå så jag kan gå på hennes pass och träffa henne lite då och då :D

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen tänkte jag och Tove se en film och sen ska jag se "Partaj" som är på fyran ikväll :) Blir en riktigt tv/film-kväll i soffan ikväll :) Mysigt!


weheartit.com


Ha en bra kväll :)

Kommentarer

  • mathilda säger:

    åh vad jag saknar dig! visst var det på torsdag du kommer? vilken tid? =)

    2012-03-19 | 13:02:42
  • malin säger:

    Å jag saknar dig!! Jag kommer på torsdagkväll nån gång :D

    2012-03-19 | 16:18:50
  • mathilda säger:

    Okidoki!

    2012-03-20 | 08:55:14

Kommentera inlägget här: