Malin Eriksson

Mot luleå!

Kategori: Allmänt

Mitt i tenta-stressen beger jag mig hem till Lule några dagar! :) Ska bli så mysigt att träffa familjen och vännerna där hemma! Men kommer nog få plugga en del också eftersom tentan är på onsdag.. Men det ska nog gå att få ihop:)

Nu ska jag packa min väska med det jag ska ha med mig hem, sen ska jag sova. Har föreläsning och gruppövning imorgon + lunchmöte om nån grej som jag inte vet riktigt vad det handlar om än men det blir nog trevligt! :)

SEN, då sätter jag mig på bussen hem. Om jag hinner med den tidiga bussen ska jag, mathilda och pappa dessutom gå på teater imorgonkvälll när jag kommer hem, det är inte varje dag man går på teater så det blir roligt!


Åh, vad jag längtar efter att mysa med den här lilla älsklingen! <3

Kommentarer

  • mathilda säger:

    nu har det varit lite tomt här på bloggis tycker jag! ;)

    2012-03-29 | 20:16:59

Kommentera inlägget här: