Malin Eriksson

Tisdag 26 juni

Kategori: Allmänt

Tänk att det snart är juli och det känns ändå inte som sommar! Är ju bara mulet hela tiden, så tråkigt! Speciellt när man är ledig från jobbet, då vill jag ha soool. Aja, hoppas det kommer lite sol snart nån dag. Jag blir så mycket piggare och på bättre humör när det är soligt ute! :)
 
Idag tog jag sovmorgon till 10, jättesköönt! Sedan träffade jag sofhia, magda, josse och tina på Take Away i stan och pratade lite. Sen gick jag över gatan och hyrde film och åkte hem till Blondie och så åt vi vår favoritmat - fjällfil och falukorv ;) och såg på Dear John. Myyys ♥
 
Sedan blev det en joggingtur med Sofhia på ormberget och nu ska jag pch systeryster snart fixa lite middag här hemma! :)  Får se vad vi hittar på för smarrigt..
 
 
 
 
 
 
                                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: