Malin Eriksson

Umeå 2014

Kategori: Allmänt





Var på morgonpasset på Rex imorse, 7.30 - 9.00. Två personer från projektgruppen för Umeå 2014 vad där och föreläste. Det var jättekul att höra om, Umeå är ju utvald till Europas kulturhuvudstad 2014!, så det var det föreläsningen handlade om. Tror det kommer bli riktigt bra, en grym marknadsföring för inte bara Umeå utan hela Sverige :) Och året innan, alltså 2013 ska de fara ut på en turné i Europa tillsammans med Ishotellet för att marknadsföra det.



Efter det satte jag mig på bibliotekscaféet inne i stan och började läsa i en bok till nästa kurs som börjar på måndag, nämligen mikroekonomi, tills Hemmakväll öppnade kl.11. Vi ska ha lite filmkväll här hemma ikväll, det är ju popcornens dag idag;), så jag hyrde två filmer till det!

NU ska jag ta tag i rapporten jag håller på att försöka färdigställa om gruppsykologi..! Bli rnog att ägna eftermiddagen åt det!

kram <3



Kommentarer

  • mathilda säger:

    vad trevligt!! vad blev det för filmer? :)

    2012-01-19 | 17:00:34
    Bloggadress: http://mathildio.blogspot.com
  • malin säger:

    det blev "limitless" och a "little bit of heaven" :)

    2012-01-19 | 17:24:56

Kommentera inlägget här: