Malin Eriksson

Hemavan imorgon!

Kategori: Allmänt

Just nu lyssnar jag på musik, dricker te och packar för fullt! Imorgon bär det nämligen av till Hemavan. Det ska bli jättekul att få åka skidor och bara vara i fjällen! Var så länge sen sist!

I helgen var jag på min kusins bröllop och det var bland det finaste jag varit med om! Åh, så romantiskt och vackert :)

Nu ska jag fortsärra packa ett tag och sen ska jag och Tove på bio, vi ska se den nya svenska filmen.. nu kommer jag inte på vad den heter men det är någon komedi i alla fall men de killarna som brukade vara med i Hey baberiba :)







Bilder från Dundret förra vintern. Åh, så härligt det ska bli att vara i såna här miljöer igen :)

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Ha det så bra!!!!!1

    2012-02-01 | 10:41:38

Kommentera inlägget här: