Malin Eriksson

Waah! Waacking!!

Kategori: Allmänt

Alltså! Den bästa klassen på hela veckan har jag haft ikväll! Provade Waacking för första gången. Jag säger bara wow! På vägen hem från BDC gick jag bara och log! Och lärarna var också så härliga och grymma på dansa. Efter klassen stannade de kvar och pratade med alla. De brydde sig verkligen om alla som varit på klassen. Älskar sådana lärare som verkligen uppskattar de som är med på klassen.
 
Åh, så mycket energi nu! Ska laga en sen middag och sen blir det sängen. Upp tidigt imorgon för master class. Master class är en klass som alla måste ta. Det är en gång i veckan och jag tror att det ofta är lite speciella klasser. Imorgon ör det Horton technique. Vet faktikst inte riktigt vad det är, så det blir spännande :)
 
Kram kram kram!
 
KCDC - duon som hade klassen i Waacking ikväll. :)

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Nu får du komma hem och hjälp till med snöskottningen, det har snöat minst 30 cm på ett dygn, och det bara fortsätter

    2012-12-14 | 12:40:46
  • Mathilda säger:

    men haha pappa kul... Malin jag kan inte vänta på att komma! ser såå mycket fram emot både dig och NY <3 vi tre kommer ha så jädrans kul! plus mamma då hehe

    2012-12-14 | 14:20:34

Kommentera inlägget här: