Malin Eriksson

Tisdag 4 December

Kategori: Allmänt

Hej alla fina!
 
Idag var jag på skolan kl 8. Där hade vi självförsvars-workshop till 10.30. Välidigt intressant, mycket tänk runt det och inte så mycket fysiskt, men det var kul i alla fall. Sen gick jag och Ana till Times Square och shoppade lite, eller jag kollade mest men Ana köpte någonting. Efter det gick jag till lägenheten och åt lunch och sen begav jag mig ut på en promenad för att först gå till Forever 21 och köpa en tunnare jacka än den vinterjacka jag har nu. Det är verkligen jättevarmt här nu, man behöver typ ingen jacka alls, har sett flera gå i shorts och t-shirt (!), jag som bara har med mig min vinterjacka stod inte ut längre och köpte en billig, men fin, tunnare jacka :) Älskar för övrigt Forever 21, de har så himla mycket fina kläder och allt är dessutom billigt! Lätt att fastna där och köpa lite för mycket..  I alla fall efter jag varit på Forever 21 skulle jag leta upp en mataffär som BDC tipsat om och jag gick runt helt länge och letade efter den innan jag hittade den och så visade sig att det var en jätteliten typ kioskliknande affär. Åh, vad besviken jag blev.. Måste alltså fortsätta min jakt på bra mataffär.
 
Vid 17 åkte jag tillbaka till skolan och hjälpte till på en show som Parsons danskompani hade på Broadway dance center. Sedan tog jag en klass i Contemporary jazz. Och nu ligger jag i sängen och ska sova. Så det var en sammanfattning av dagens händelser;)
 
Sleep tight!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jenny Angerstig säger:

    ååh, jag älskade också Forever 21 när jag var där!!! Sjuuukt stort och även väldigt billigt där! Och vi hade samma problem med mataffär...tror det är för att alla amerikaner alltid käkar alla mål ute typ..frukost, lunch, middag på restaurang, fattar inte hur de orkar (och hur de har råd..)

    2012-12-05 | 22:04:58
  • Mathilda säger:

    sa ju att du skulle tagit skinnjacka! haha nämen låter som att du har det bra, och snart kommer ju dina allra käreste så ;)

    2012-12-05 | 22:41:15
  • malin säger:

    Jag vet forever 21 är grymt! Jo, svårt med bra mataffärer men idag hittade jag faktiskt en!

    Mathilda: jag veet... skulle lyssnat på dig och gjort det ;) ska bli så kul när ni kommer hit!!

    2012-12-07 | 00:35:08

Kommentera inlägget här: