Malin Eriksson

Söndag

Kategori: Allmänt

Inatt sov jag första natten i lägenheten, det gick bra men hade lite svårt att somna för att det var så mycket ljud utanför lägenheten. Folk som gick förbi, bilar som tutade, sirener osv. men när jag väl somnade sov jag i alla fall jättebra. Idag har jag skypat med familjen och sen tog jag en klass på BDC, beginners hiphop. Det var så kul! och jättebra lärare! Efter klassen gick jag och handlade lite mat jag behövde. Eller jag försökte handla mat men hittade nästan ingenting.. det är så svårt att hitta bra mat här. Jag vill ha hårdbröd och fjällfil och falukorv! Eller i alla fall rena enkla saker, allt här är så konstgjort och innehåller bara en massa socker.. Ska förska leta upp en större och bättre mataffär så jag kan göra någon riktig mat.
 
I alla fall, så här ser det ut där jag bor:
 Såhär ser huset ut utifrån. Vi har alla tre förnstrena på andra våningen där ovanför det vita teglet.
 
Såhär ser det ut inne i lägenheten:
Mackenzie som jag bor tillsammans med är kattvakt just nu, det är jättemysigt! :)
 
Nu ska jag se lite gossip girl och sen ska jag sova. Upp tidigt imorgon för första dagen i skolan!

Kommentarer

  • Jenny Angerstig säger:

    Kul att läsa din blogg Mallan! du ser ut att trivas som fisken i vattnet, och lägenheten ser ju perfekt ut! Ha så kul :)

    2012-12-04 | 12:24:36

Kommentera inlägget här: