Malin Eriksson

Passion over ego

Kategori: Allmänt

Nu har mathilda och mamma åkt hem till Sverige igen, saknar de redan! Men jag får ju träffa de om inte allt för länge igen :)

Vi hade en väldigt mysig och rolig vecka här i New York, det enda tråkiga var att mamma var sjuk.. Men hon kunde i alla fall följa med och göra saker. Vi hann med ganska mycket sevärdheter och lite shopping och julmys :)
 
Nu är det tillbaka till vardagen här och det känns bra. Gillar vardagen här, massa dans! Både igår och idag har jag tagit tre klasser. Igår efter att jag vinkat av mamma och mathilda tog jag pilates, hiphop och jazz. Idag har jag tagit balett, hiphop och jazz. Alltså 4,5 timmars dans igår och 4,5 timmars dans idag. Det känns i kroppen, helt slut nu!
 
Ikväll ska jag kanske ut och äta med några från skolan, men får se om jag orkar.. är så slut nu..!
 
Idag köpte jag ett nytt danslinne - "Passion over Ego" ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: