Malin Eriksson

Måndag 3 December

Kategori: Allmänt

Idag var första skoldagen på BDC. Det gick bra. Hon som är chef över stället och programmet verkar vara ganska sträng men bra! Idag fick vi bara en massa information om hur allt fungerar i programmet, vilka regler som finns och en massa allmänt om New York osv. Det var väldigt inspirerande för de ha verkligen ett helhetstänk och vill att man sak utvecklas inte bara som dansare utan som person :) Den informationen var hela förmiddagen, sedan gick jag och några andra från programmet och handlade lite danskläder från Capzeio (en dansaffär i närheten) och sen tog vi en klass som hette Flexibility. Det var typ en stretchklass, väldigt skönt!
 
Efter den klassen gick och en tjej som heter Alexandra och kommer från Tyskland och åt på ett ställe just vid Times Square och sen gick jag tillbaka till Capzeio och provade lite mer och köpte ett par shorts och en leotard (sån dräkt som man har när man dansar balett). 
 
Här får ni se några bilder från när jag var på väg hem, och vad jag köpte. Bilderna här är från Times square:)

 
Nu måste jag skynda iväg, ska på hiphopklass! Kram till er! :)

Kommentarer

  • sofhia säger:

    åååh vad kul att få läsa om hur du har det :) saknar dig! skype snart? :)

    2012-12-05 | 19:39:05

Kommentera inlägget här: