Malin Eriksson

Måndag 10 december

Kategori: Allmänt

Hello!
 
Idag har jag provat tvätta på amerikanskt New York vis för första gången, jag har varit till Laundromaten runt hörnet! Det gick bra, men är ändå rätt dyrt, måste samla ihop så mycket tvätt man bara kan så att man får mesta möjligt ut av priset per maskin ;)
 
Var även till SoHo idag efter förmiddagsklassen för lite shopping och lunch. Väldigt mysigt område är det! Och väldigt bra shopping. Vi hittade en jättebra affär, bästa hittills i NY! Billigt och såå snygga, orginella kläder!
 
Det här linnet köpte jag där bland annat. Nu ska jag iväg och dansa igen!
 
 
 

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    åh jättefint ju! Du får ta med mig dit när jag kommer =)

    2012-12-11 | 17:02:50
  • malin säger:

    I will!! har redan planerat att ta er dit ;)
    LÄNGTAR. snart snart snart....

    2012-12-11 | 23:14:02

Kommentera inlägget här: