Malin Eriksson

Helgen som varit

Kategori: Allmänt

 Hej!
 
I helgen har jag umgåtts med vänner från BDC och promenerat runt i området där jag bor, handlat mat, bakat bröd, dansat och tagit sovmorgnar! Här är lite bilder från helgen :)
 
Väldigt fint väder här igår! Strålande sol, så härligt att vara ute och promenera då:)
 
 
Det var fullt med tomat överallt i stan igår, det är något som heter santacon tror jag, alla klär ut sig till tomtar och går runt och gör något, jag vet inte vad. Tror de går till barer för rätt många verkade lätt berusade ;)
 
Här är en bild på all mat och snacks som vi köpte igår när vi var hos en tjej från BDC och hade lite myskväll. Haha, en salig blandning av allt möjligt kan man väl säga.
 
Och här är brödet jag bakade, plus receptet. Tog det från Ida Wargs blogg. Väldigt gott blev det! Lite nyttigare än alla bröd man kan köpa här i alla fall, när man bakar själv vet man ju precis vad som är i, det känns bra :)
 
Imorgon börjar en ny vecka på BDC. Ser fram emot det! Ska försöka göra många klasser i början på veckan så jag kan vara lite ledig när mamma och mathilda kommer.
 
Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: