Malin Eriksson

Winnerbäck, sittning och så

Kategori: Allmänt

okej, nu har det varit helg igen och jag tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg om vad som hänt. I fredags var jag och såg och lyssnade på Lars Winnerbäck här i Umeå tillsammans med Josse, Magda och Tove. :)

I lördags var jag på två helt underbara danspass på IKSU. Sh'bam och Tribal House dance, såå kul!! Efter det fick jag det lite stressigt när jag skulle göra mig i ordning för kvällens sittning, kom väldigt sent till förfesten och fick dessutom cykla dit i min finklänning, men det gick bra och kvällen blev riktigt trevlig! :)

Igår var en riktig slapp-söndag, gjorde i princip ingenting, var så himla trött...! Såg två filmer, Notting Hill och Bad teacher, handlade, duschade och städade, det var vad jag fick gjort typ. Men det var skönt. :) Behövde en lugn dag efter en stressig vecka.

Magda var ju här i helgen och det var tänkt att Hanna också skulle komma, verkligen tråkigt att hon gick och blev sjukoch inte kunde komma :( Men sånt händer ju tyvärr, en annan gång, så!

Nu blir det lite plugg för min del, vi började på andra momentet i statistik idag.










Kommentarer


Kommentera inlägget här: