Malin Eriksson

träning!

Kategori: Allmänt

Åh, så härligt det är att träna! Idag var jag på Cardio training (cirkelträning) och igår var jag och josse på punch out (boxning). Vill blir vältränad denna höst;) När man har IKSU så nära kan man ju faktiskt inte låta bli!

Idag var IKEA's förra VD, Anders Dahlvig, och föreläste för oss. Jag tyckte inte han var så bra, dock kan det ha att göra med att jag vår så trött att jag var tvungen att kämpa för att hålla mig vaken... Men Josse tyckte tydligen inte heller han var så bra, så kanske var så ändå.

Idag fick vi tillbaks tentaresultatet från första statistik-tentan, och gud vilken lättnad det var! Nu gäller det bara att klara nästa tenta också som är om typ två veckor, sen är statistiken gjord! Då börjar vi med beteendevetenskap.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: