Malin Eriksson

söndagsmyys

Kategori: Allmänt

Eller nåt sånt. Håller på och tvättar här och ser på teve samtidigt. Så fort det blir klart tänkte jag ge mig ut på en prommis i det fina vädret. Sedan blir det bodycombat på Iksu! :)

Jag och Mathilda spenderade gårdagen på stan, åt lunch på Waynes och gick sen och sattes på ett fik. Vi orkade inte gå runt i affärerna så mkt så.. :) Vid två for hon till bussen och jag for iväg och spelade bowling med min buddygrupp! Alltså det var jättelänge sen jag spela men det gick bra, jag vann över alla!! hehe;)

Kvällen spenderades i soffan med hembakad pizza, film och Anna som sällskap, mysigt!

Nej, nu måste jag sortera tvätt.... Ha en fin söndag allihopa <3


Kommentarer

  • mathilda säger:

    ooh grattis till förstaplatsen!! :D kan du inte lägga upp bilderna på dropbox? ska se om jag lyckas komma mig in där ;)

    2011-10-17 | 18:47:53
    Bloggadress: http://mathildio.blogspot.com/
  • malin säger:

    TACK!;D i will do that!

    2011-10-17 | 19:42:58

Kommentera inlägget här: